e-shop s poctivým mäsom

  • Úvod
  • Objednajte do piatku do 12:00hod.
  • Doručíme 22.4. a 23.4.
Všetko o nákupe

Ako a kam mi objednávku doručíte?

Objednať si môžete na adresu domov, do práce alebo na výdajné miesto (Rozvozy a výdajné miesta). Rozvoz realizujeme vlastným chladiarenským autom a maximálne dbáme na zdravotnú nezávadnosť všetkých produktov. Mäso a mäsové výrobky k vám putujú v najvyššej kvalite, teda čerstvé, priamo z farmy a chladené na správnu teplotu. Hlavne v letných mesiacoch dbajte po prevzatí vašej objednávky na chladenie aj pri prevoze k vám domov – v termo taške s namrazenou chladiacou vložkou alebo v prenosnej auto chladničke.

Kedy objednávku dostanem?

Uzávierka objednávok je každý piatok o 12.00 a rozvozy potom následujúci týždeň štvrtok + piatok. Aktuálne termíny rozvozov nájdete na úvodnej strane e-shopu.

Aký je pôvod mäsa a výrobkov?

Mäso a výrobky pochádzajú len zo slovenských a českých fariem, ktoré sú certifikovanými ekologickými farmami alebo sa jedná o malé rodinné farmy. Všetko je originálne zabalené,  s kompletnými údajmi o výrobku a farme. Farma je tiež vždy uvedená pri mäse alebo výrobkoch na e-shope. Viacej informácii o farmároch nájdete v záložke Naši farmári.

V čom je rozdiel oproti mäsu a výrobkom v supermarkete?

  • farmy sú naše lokálne - slovenské a české

  • mäsové a mliečne výrobky sú vyrábané "v malom", s vysokým podielom ručnej práce

  • štruktúra mäsa a jeho chuť je odlišná = výrazne lepšia ako z produkcie rychlochovov

  • rast zvierat nie je umelo urýchľovaný, kura na ekologickej farme žije 3x dlhšie ako v bežnom chove a vďaka voľnému výbehu sú ich svaly skutočné

  • mäso aj výrobky pochádzajú z dôsledne vybraných fariem, ktoré dbajú na prirodzené životné podmienky zvierat a prirodzené krmivo 

  • zvieratám sa nepodávajú preventivne antibiotiká a nekŕmia se GMO zmesmi

  • zvieratá na ekologických farmách sú chované vo voľnom výbehu a vďaka celoročnému pohybu na čerstvom vzduchu sú zdravšie ako v prípade veľkochovov

  • farmy sú otvorené svojim zákazníkom, usporiadavajú rôzne farmářske dni - žiadne špinavé tajomstvá

  • produkty z nášho e-shopu v supermarketoch nenájdete :-)

Môžem mäso objednať aj pre deti?

Mäso z ekologického chovu je veľmi vhodné aj ako prvé mäsové príkrmy pre najmenšie deti a môžete si byť istí najlepšou kvalitou a skvelou chuťou

Môžem si objednať, ak nebývam priamo na rozvozovej trase?

Doručujeme na adresu aj do blízkeho okolia rozvozovej trasy (do 5km). Objednávku si môžete vyzdvihnúť aj priamo od nás z auta, miesto a čas si dohodneme s predstihom. 
Napište nám svoju požiadavku do poznámky k objednávke.

V prípade, že si potrebujete niečo ujasniť, volajte 0910 11 66 66 alebo nám napíšte na objednavky@biomaso.sk

Ako sa dá za objednávku zaplatiť?

V prípade rozvozu na adresu - v hovovosti alebo kartou.

V prípade osobného odberu v našom sklade alebo na výdajnom mieste - len v hotovosti.

Je možná platba vopred?

Platba vopred nie je možná z dôvodu rôznej konečnej gramáže mäsa a mäsových výrobkov. Cena uvedená pri objednávke sa môže líšiť v závislosti od veľkosti balení mäsa a výrobkov.

Dostanem objednávku v taškách?

Objednávky balíme do papierových debničiek od zeleniny a ovocia, prípadne iných potravín. Debničky tak majú ďalšie využitie a nekončia v odpade.

Pečivo balíme do ekologických sáčkov a tašiek, ktoré následne môžete dať do kompostu a v krátkej dobe sa rozložia.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť u vás v sklade?

Áno, objednávku si môžete vyzdvihnúť u nás v Martine zadarmo a bez obmedzenia výšky objednávky vždy vo štvrtok 9:00 - 12:00hod., nasledujúci týždeň po uzávierke objednávok.

Prečo musím objednávať s predstihom?

Našimi dodávateľmi sú menšie farmy, ktoré produkujú na základe objednávky zákazníkov. Je tak zaručená maximálna čerstvosť a každý kúsok mäsa aj výrobku si tak nájde svojho zákazníka.

Aká je dostupnosť mäsa a výrobkov?

Vždy sa snažíme spoločne s farmami doručiť všetko z vašej objednávky. Dostupnosť BIO mäsa, BIO mäsových výrobkov alebo BIO mliečnych výrobkov ale môže byť obmedzená v závislosti na prirodzenom množstve jednotlivých mäsových partií na zvierati alebo z dôvodu sezónnosti. 

Ide o menšie množstvo, ktoré farmy produkujú a preto sa môže stať, že aj pri maximálnej snahe sa nepodarí vašu objednávku dodať kompletnú. 

V prípade nedostupnosti niektorých objednaných produktov vás budeme informovať.

Môžem objednávku zrušiť?

Objednávku je možné stornovať najneskôr do štvrtku do 10hod., týždeň pred rozvozom. Chápeme, že v dnešnej rýchlej dobe sa rýchlo menia aj vaše plány, snažíme sa ale vždy nájsť riešenie, kam objednávku doručiť pokiaľ vy objednávku nemôžete prevziať.